Vitensa

Feelgood Vegetables

In dit project:
  • Branding
  • Design
  • Online

De consument van vandaag wil groenten met een goed verhaal erachter. En het liefst een verhaal over de eerlijke herkomst van wat ze eten. Bij Vitensa vertellen we dat goede verhaal. We hebben de overstap gemaakt naar biologisch telen. Een grote stap. Maar wel één waar we in geloven.

Zo werken we met onze biologische teelt alleen met natuurlijke gewasbescherming, échte grond en een club van leuke mensen. Telen in de volle grond heeft iets magisch. Wanneer die grond tot leven komt, word je beloond met een natuurlijk product vol van karakter. Of het nu gaat om snoeptomaatjes, trostomaten of komkommers, uit de kas van Vitensa bedienen we de Europese retail op maat.

Bij Vitensa zijn we graag origineel met onze teelt. Daar krijgen we energie van. De consument wil vandaag de dag niet alleen heerlijk, maar ook eerlijk. Logisch vinden wij. We willen een prettig gevoel overhouden aan de keuzes die we maken. Gezond én duurzaam. Voelt goed hè?

Feelgood vegetables.

Logo
Logo oud
Variaties
Concept
Fotografie
Brandimage
Brandstory
Visitekaartjes
Banieren
Kaartje
Deurmat
Sokkenactie
Tijdelijke placeholder
Website Vitensa
Brandstory
Producten
Fotografie
Werken bij
Footer
vitensa.nl
Brandimage
Brandimage

Vitensa heeft in de winter van 2021/2022 de overstap gemaakt van de teelt van gangbare snacktomaten naar het telen van biologische komkommers en meerdere soorten tomaten.

Om die andere richting een gezicht te geven hebben we vanaf het begin Panorama Studios meegenomen in ons verhaal met de vraag een nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Met de nieuwe stijl wilden we overbrengen dat we in nauwe verbinding met de natuur een (h)eerlijk product telen. Natuurlijk met de beide voeten op de grond waarin de wortels van onze mooie biologische producten groeien. ’Vitensa Feelgood Vegetables’ Dat klinkt goed toch?

Daarnaast heeft Panorama de (tijdelijke) website gemaakt waarin de waarden 'natuurlijk en eerlijk' centraal staan. Om onze nieuwe stijl te lanceren heeft Panorama met ons een ludieke actie met leuke sokken tot in de puntjes voorbereid om zo de hele transitie van A tot Z compleet te maken. Daarnaast kunnen we altijd bellen voor een advies of een reactie.

We zijn tevreden over de samenwerking en zijn blij met het resultaat.

Geert Visker - Vitensa